www.idabrowa.pl

portal

naglowek.jpgf460f94e6b15cdfc7e4d87d7fbcfae46
dabrwa-logo.pngc41a41e3b0c80f93b3fc22e94cd12b46
dabrowa-header-bottom.png6cf9dedd34ccbee0743640fcd137e1d7
Aktualności Portal Mapa Informator Wydarzenia Historia Panoramy Mapa strony E-publikacje Galerie Multimedia Ogłoszenia Inwestycje
grafikaborder
Rzecznik Konsumentów
18/03/2009
Przemysław Kędzior
 
 
 
 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Danuta Mikoda


Pełni dyżury: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 w Urzędzie Miejskim przy ul. Granicznej 21 (I piętro pok. 113), tel: 32 295 69 26;  e-mail rzecznicy@dabrowa-gornicza.pl

Rzecznik udziela porad bezpośrednio w biurze lub telefonicznie pod nr 32 295 69 26. Należy ze sobą zabrać wszystkie dokumenty w sprawie.

 

Zadania:

  • Bezpłatne poradnictwo i informacja prawna w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  • Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
  • Współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcji Handlowej oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
  • Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Występowanie jako oskarżyciel publiczny w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów.
  • Bieżące przekazywanie Delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach wniosków i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, które wymagają podjęcia działań na szczeblach administracji rządowej.
Wyślij link mailem
Powrót
PDF
Drukuj
Zgłoś
nieścisłość
Inne strony w dziale
atmopolis gif 300x300.gifa7405e798f29225042f5e85be5c6a8aa
kamerka online.jpg14889aaa6997eeaed47dcc4555335253
info.pngdbf4f524e366117d18f9af404d3df980
stacja.jpg7cfae9e2b1d48848358f9ebb19a87af6
Logo SKUP.jpge05aaff4c1e64d371dbe91762ad589c2
Walidacja W3CXHTML 1.0 i CSS 3.0
F

Wersja mobilna

jeśli chcesz, możesz skorzystać z wersji mobilnej tej strony.

NIE TAK