www.idabrowa.pl

portal

naglowek.jpg907f2159a0cf7ee1a3f186c1a2abea8d
dabrwa-logo.png178d40739079926ee05cf0d0e16d0dd6
dabrowa-header-bottom.pngc3ba88bd42d26fc3b61ef49ee238c839
Aktualności Portal Mapa Informator Wydarzenia Historia Panoramy Mapa strony E-publikacje Galerie Multimedia Ogłoszenia Inwestycje
grafikaborder
Rzecznik Konsumentów
18/03/2009
Przemysław Kędzior
 
 
 
 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Danuta Mikoda


Pełni dyżury: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 w Urzędzie Miejskim przy ul. Granicznej 21 (I piętro pok. 113), tel: 32 295 69 26;  e-mail rzecznicy@dabrowa-gornicza.pl

Rzecznik udziela porad bezpośrednio w biurze lub telefonicznie pod nr 32 295 69 26. Należy ze sobą zabrać wszystkie dokumenty w sprawie.

 

Zadania:

  • Bezpłatne poradnictwo i informacja prawna w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  • Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
  • Współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcji Handlowej oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
  • Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Występowanie jako oskarżyciel publiczny w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów.
  • Bieżące przekazywanie Delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach wniosków i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, które wymagają podjęcia działań na szczeblach administracji rządowej.
Wyślij link mailem
Powrót
PDF
Drukuj
Zgłoś
nieścisłość
Inne strony w dziale
atmopolis gif 300x300.gifea1226203a0b82e8599322f996a326f8
kamerka online.jpge0755cfa090c94f2005f5beab7d3e9de
info.png95fa7b209ecadf566a8aa63282fe77ed
stacja.jpg9555853939abacc63ffb1be021c20c65
Logo SKUP.jpg468969a9f58cc10828a0a943033d4f57
Walidacja W3CXHTML 1.0 i CSS 3.0
F

Wersja mobilna

jeśli chcesz, możesz skorzystać z wersji mobilnej tej strony.

NIE TAK