www.idabrowa.pl

portal

naglowek.jpg35c57457336c95755820e9caa28f97a9
dabrwa-logo.pngd1e72fc37655d0acd7a02898c003e922
dabrowa-header-bottom.png219cd44861df5112a3ade4a9c94ab6f4
Aktualności Portal Mapa Informator Wydarzenia Historia Panoramy Mapa strony E-publikacje Galerie Multimedia Ogłoszenia Inwestycje
grafikaborder
Rzecznik Konsumentów
18/03/2009
Przemysław Kędzior
 
 
 
 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Danuta Mikoda


Pełni dyżury: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 w Urzędzie Miejskim przy ul. Granicznej 21 (I piętro pok. 113), tel: 32 295 69 26;  e-mail rzecznicy@dabrowa-gornicza.pl

Rzecznik udziela porad bezpośrednio w biurze lub telefonicznie pod nr 32 295 69 26. Należy ze sobą zabrać wszystkie dokumenty w sprawie.

 

Zadania:

  • Bezpłatne poradnictwo i informacja prawna w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  • Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
  • Współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcji Handlowej oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
  • Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Występowanie jako oskarżyciel publiczny w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów.
  • Bieżące przekazywanie Delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach wniosków i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, które wymagają podjęcia działań na szczeblach administracji rządowej.
Wyślij link mailem
Powrót
PDF
Drukuj
Zgłoś
nieścisłość
Inne strony w dziale
atmopolis gif 300x300.gif49abb3b147b8984a58eda4fe43e77c41
kamerka online.jpg9eea499a0bf46f840d80427918d84177
info.pngd0383b06dd275485a4125fec3093b530
stacja.jpgcb14327ebbff600976c7d6bd38a99b8d
Logo SKUP.jpg6f4deb5e59c3f165f7f7e54f5c07ccc9
Walidacja W3CXHTML 1.0 i CSS 3.0
F

Wersja mobilna

jeśli chcesz, możesz skorzystać z wersji mobilnej tej strony.

NIE TAK