www.idabrowa.pl

portal

naglowek.jpg6b79c889da961a2ac20e5940b6e67cdb
dabrwa-logo.png9b4be51d5178ce24243ad15ca68c7957
dabrowa-header-bottom.png09629228b8eb450e8b311bbe54e5f0d1
Aktualności Portal Mapa Informator Wydarzenia Historia Panoramy Mapa strony E-publikacje Galerie Multimedia Ogłoszenia Inwestycje
grafikaborder
Rzecznik Konsumentów
18/03/2009
Przemysław Kędzior
 
 
 
 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Danuta Mikoda


Pełni dyżury: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 w Urzędzie Miejskim przy ul. Granicznej 21 (I piętro pok. 113), tel: 32 295 69 26;  e-mail rzecznicy@dabrowa-gornicza.pl

Rzecznik udziela porad bezpośrednio w biurze lub telefonicznie pod nr 32 295 69 26. Należy ze sobą zabrać wszystkie dokumenty w sprawie.

 

Zadania:

  • Bezpłatne poradnictwo i informacja prawna w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  • Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
  • Współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcji Handlowej oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
  • Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Występowanie jako oskarżyciel publiczny w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów.
  • Bieżące przekazywanie Delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach wniosków i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, które wymagają podjęcia działań na szczeblach administracji rządowej.
Wyślij link mailem
Powrót
PDF
Drukuj
Zgłoś
nieścisłość
Inne strony w dziale
atmopolis gif 300x300.gifc59f970cafaa26048d69eaa4c2f1ce8f
kamerka online.jpge15f10b32a72e51bb04fdbad782132f6
info.pngcf31096d0ccf0d5427ae23716f0de30b
stacja.jpg7236b98dbc95a73fd93061f7dcc54c9a
Logo SKUP.jpg71e0cf5ff9e570d9e4ac108f068cd01c
Walidacja W3CXHTML 1.0 i CSS 3.0
F

Wersja mobilna

jeśli chcesz, możesz skorzystać z wersji mobilnej tej strony.

NIE TAK