www.idabrowa.pl

portal

naglowek.jpga2c136e33630e968b0b8124aea4e85dc
dabrwa-logo.png6e82254b5bcc948273d202a7e426322c
dabrowa-header-bottom.png32c492331113ba5e72bf840dfc84d65f
Aktualności Portal Mapa Informator Wydarzenia Historia Panoramy Mapa strony E-publikacje Galerie Multimedia Ogłoszenia Inwestycje
grafikaborder
Rzecznik Konsumentów
18/03/2009
Przemysław Kędzior
 
 
 
 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Danuta Mikoda


Pełni dyżury: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 w Urzędzie Miejskim przy ul. Granicznej 21 (I piętro pok. 113), tel: 32 295 69 26;  e-mail rzecznicy@dabrowa-gornicza.pl

Rzecznik udziela porad bezpośrednio w biurze lub telefonicznie pod nr 32 295 69 26. Należy ze sobą zabrać wszystkie dokumenty w sprawie.

 

Zadania:

  • Bezpłatne poradnictwo i informacja prawna w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  • Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
  • Współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Inspekcji Handlowej oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
  • Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Występowanie jako oskarżyciel publiczny w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów.
  • Bieżące przekazywanie Delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Katowicach wniosków i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, które wymagają podjęcia działań na szczeblach administracji rządowej.
Wyślij link mailem
Powrót
PDF
Drukuj
Zgłoś
nieścisłość
Inne strony w dziale
atmopolis gif 300x300.gifc14184ed4ac726c61e818bf6ccb1e6f8
kamerka online.jpgf49571beba2dce108b52b60844d856e0
info.png94d3ec99292af0a7ec53b57eed0db3d3
stacja.jpg5e7fc51adaa0c0d0308f27f907728fba
Logo SKUP.jpgf13e2e8ccf05b68dd0aca05036f8b097
Walidacja W3CXHTML 1.0 i CSS 3.0
F

Wersja mobilna

jeśli chcesz, możesz skorzystać z wersji mobilnej tej strony.

NIE TAK